Retouraanvraag

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Tuurlijk kunt u uw bestelling retourneren binnen een bepaalde tijd. Standaard wordt 7 dagen verplicht gesteld voor webshops. Wij kiezen er voor om u 30 dagen de tijd te geven na uw aankoop. Zo hoeft u niet meteen naar het postkantoor te haasten.
 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hiervoor gaat u naar de retouraanvraag pagina. Hier vult u de benodigde gegevens in. Hoewel het niet verplicht is zouden wij graag een reden ontvangen van de retour aanvraag. Dit kunnen wij gebruiken om te begrijpen hoe wij onze webshop en service nog beter kunnen maken. Binnen 1 werkdag wordt uw retouraanvraag bekeken en als deze voldoet aan de gestelde voorwaarden goedgekeurd. U krijgt dan verdere instructies hoe we het verder gaan afhandelen.
 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Het hangt van de reden van retour af wie de verzendkosten moet betalen. Als u zich gewoon bedenkt op het moment dat de bestelling al is verstuurd zult u zowel de verzendkosten voor de heen- als terugweg moeten betalen (tenzij anders afgesproken). Als wij een foutje hebben gemaakt en bijvoorbeeld het verkeerde product hebben verzonden lossen wij dit zelf op en betalen wij alle extra kosten die hiermee worden gemaakt, bijvoorbeeld extra verzendkosten.
 

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?

U mag uw bestelling alleen retour sturen binnen 14 dagen na uw aankoop. Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending wordt verwerkt? Als wij uw retouraanvraag binnen krijgen wordt deze binnen 1 dag verwerkt. Als hij wordt goedgekeurd is het wachten totdat wij uw retourzending ontvangen. Zodra wij uw retourzending ontvangen zullen wij u hiervan op de hoogste stellen. Hierna zullen wij binnen 10 dagen geld terugstorten (mocht dit afgesproken zijn).

Retouraanvraag

U wilt een product aan ons retourneren. Kijk in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw Recht op retour.

Uw gegevens
Product informatie
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden